سرويس كاران لوله سرويس كاران لوله .

سرويس كاران لوله

بوي بد فاضلاب آشپزخانه را با روش هاي خانگي از بين ببريد

بعضي اوقات مشاهده شده است كه برخي از آشپزخانه ها بوي بد فاضلاب مي دهند و باعث ناراحتي ساكنان ساختمان مي شوند. بوي بد فاضلاب ، به ويژه در آشپزخانه ، بسيار آزاد كننده است و بايد از بين برود. در برخي موارد ، بوي آنقدر قوي مي شود كه در راهرو و ديگر قسمت هاي ساختمان پخش مي شود. دلايل متعددي براي اين امر وجود دارد كه در زير به آنها اشاره مي كنيم. همچنين نكات حذف بوي فاضلاب در سايت لوله بازكني سعادت آباد در تهران برچسب وجود دارد كه مي توان از آنها جلوگيري كرد.

 

بوي آشپزخانه به طور كلي مي تواند به دو دليل ايجاد شود. مورد اول به دليل سينك ظرفشويي و دومي ناشي از ضايعات در آشپزخانه است كه هر دو عوامل مهمي در ايجاد اين بو هستند و مي توانند به اندازه كافي در آشپزخانه بوي بد بدهند. وجود زباله در آشپزخانه باعث ايجاد بوي نفرت انگيز مي شود و براي از بين بردن آن بايد زباله ها را از ساختمان خارج كنيد. اما اين مقاله درباره بوي فاضلاب است ، يعني بوي آشپزخانه كه از فاضلاب نشأت گرفته است.

 

علل بوي بد در آشپزخانه

 

بوي بد فاضلاب كه از سينك خارج مي شود مي تواند به دليل بوي فاضلاب از چاه باشد يا مي تواند به دليل وجود غذاي باقي مانده در داخل لوله سينك باشد كه بوي كافي ايجاد مي كند. گاز فاضلاب يا سولفيد هيدروژن گازي است كه از فاضلاب توليد مي شود و معمولاً مقدار زيادي در داخل لوله هاي فاضلاب و چاه هاي فاضلاب تجمع مي يابد. سپس خروج اين گاز از داخل لوله ها به داخل ساختمان مي تواند باعث ايجاد بوي بد شود. براي رفع اين مشكل حتما با شماره لوله بازكني شهران تهران تماس 09199665090 بگيريد

 

اكثر ماشين هاي ظرفشويي و لوله هاي فاضلاب معمولاً داراي سينك يا سينك هستند كه از ورود بوي بد فاضلاب به داخل ساختمان جلوگيري مي كند. بنابراين ، مي توان نتيجه گرفت كه در حالت عادي و در بيشتر موارد ، مشكل در لوله فاضلاب نيست. اما در يك مورد ، اين بو مي تواند در ساختمان نفوذ كند و آن اين است كه چند روز از اب سينك استفاده نشده و آب داخل سيفون خشك شده است.

 

در اين حالت ، سيفون كارايي خود را از دست مي دهد و بوهاي بد بو وارد آشپزخانه مي شود. براي حل اين مشكل ، كافي است كمي آب داخل سينك ظرفشويي بريزيد تا سيفون ماشين ظرفشويي دوباره پر شود و به كارآيي آن برسيد. در واقع آب در سيفون ها نقش اساسي دارد و در صورت عدم وجود آب ، كارايي خود را از دست خواهند داد.

 

بوي بد در آشپزخانه ناشي از ضايعات غذا در لوله فاضلاب

اما علت اصلي اين بوها كه به آنها نيز مربوط است ، غذاي باقي مانده در لوله فاضلاب يا در سينك ظرفشويي است. وجود غذا در داخل سينك ظرفشويي يا لوله هاي فاضلاب و سيفون هاي آن مي تواند باعث ايجاد بوي بد در آشپزخانه شود ، زيرا پس از مدت ها خراب مي شود و به محل تجمع باكتري ها و قارچ ها تبديل مي شود و بوي شديدي ايجاد مي كند. و اين بو آشپزخانه را متعفن مي كند.

 

چندين راه براي رفع اين مشكل و از بين بردن بوي تخليه آشپزخانه وجود دارد ، از جمله استفاده از محلول هاي شيميايي و شوينده هاي صنعتي كه به راحتي لوله هاي سينك و فاضلاب را تميز كرده و بوها را از بين مي برد. اما ما قصد داريم در مورد درمان هاي خانگي براي بوي بد فاضلاب صحبت كنيم. براي حل اين مشكل ، روش هاي خانگي وجود دارد كه مي توان به راحتي بوهاي بد آشپزخانه را از بين برد.

 

از بوي بد در آشپزخانه خودداري كنيد

قبل از آموزش نحوه رفع بوي بد دهان ، بايد به دنبال راه هايي براي جلوگيري از بوي بد دهان باشيم. در اينجا نكاتي براي جلوگيري از بوي بد در آشپزخانه آورده شده است. مهمترين نكته براي جلوگيري از بوي بد فاضلاب در سينك ، اجتناب از شستن غذاي باقي مانده است. ما دريافتيم كه علت اصلي بوي بد دهان ضايعات غذا است.

 

به همين دليل است كه بايد از شستن غذاي باقي مانده در سينك خودداري كنيد تا بوي بد ايجاد نكند. اين غذاها پس از شستشو در قسمت هاي مختلف لوله فاضلاب گير كرده و پس از مدتي منشاء بوي بد در آشپزخانه مي شوند.

لوله بازكني برچسب

براي از بين بردن بوي بد فاضلاب از تركيب آب و جوش شيرين استفاده كنيد

براي استفاده از اين روش ، كافي است يك كاسه آب گرم تهيه كنيد. سپس يك مشت جوش شيرين را در آن بريزيد و پس از حل شدن محلول ، آن را در لوله تخليه سينك تخليه كنيد. بعد از بيست دقيقه مقداري آب داغ داخل لوله بريزيد تا محلول و مواد مغذي باقي مانده به داخل چاه هدايت شود. اين تركيب ارزان مي تواند بسيار مثر باشد و مي تواند در مكان هاي ديگر مانند توالت و حمام استفاده شود. همچنين مي توانيد به جاي آب از آب ليمو استفاده كنيد. يكي از بهترين راه ها براي از بين بردن بوي فاضلاب استفاده از جوش شيرين است.

io ، كه مي تواند تأثير خوبي داشته باشد. اگر اين روش كار نكرد ، به روش بعدي برويد.

 

محلول سركه و جوش شيرين

سركه مايع براي شستشو و نظافت مناسب است. بنابراين ، تركيب آن با جوش شيرين مي تواند بسيار م effectiveثر و كارآمد باشد. ابتدا مقداري جوش شيرين در سينك ظرفشويي بريزيد ، سپس مقداري سركه به آن اضافه كنيد و صبر كنيد تا خوب كار كند. بعد از ده دقيقه مقداري آب داغ داخل سينك ظرفشويي بريزيد تا مواد باقي مانده را بشوييد و لوله كشي را تميز كنيد. سركه و جوش شيرين هر دو شوينده هستند ، بنابراين اين روش مي تواند تأثير خوبي در از بين بردن بوي بد فاضلاب ساختمان ، به ويژه در آشپزخانه داشته باشد.

 

تاثير جوشاندن آب براي از بين بردن بوي بد فاضلاب

همانطور كه مي دانيد آب اتمسفر تاثير خوبي در شستن ظروف و روغن دارد و معمولاً از آب گرم براي شستن ظروف بعد از پخت و پز استفاده مي شود. بنابراين ، مي توانيد از آب جوش براي از بين بردن بوي بد استفاده كنيد. يك كتري را با آب بجوشانيد و آب داغ را درون سينك ظرفشويي و لوله تخليه بريزيد. ممكن است مضحك به نظر برسد ، اما مي توانيد امتحان كنيد.

انجام دادن.

 

اگر هريك از موارد بالا براي شما كار نكرد يا ما نتوانستيم مشكل را حل كنيم ، لطفاً با ما تماس بگيريد. شركت خدمات فني برچسب مي تواند با ارائه خدمات مختلف در زمينه فاضلاب از جمله حذف بوي بد از فاضلاب به شما كمك كند. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه با ما تماس بگيريد تا كادر متخصص اين شركت براي رفع مشكل و رفع بوي بد از فاضلاب آشپزخانه حضور داشته و مشكل شما را برطرف كنند. همچنين لازم به ذكر است كه دستمزد و نرخ خدمات ما مطابق تأييد اتحاديه است.

منبع: شماره لوله بازكني نياوران تهران 09199665090


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۸:۴۱ توسط:فني كارا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :